Förlåt !!!!!!!!!!

Heeeeeeeeeeeej!

Förlåt för vi inte har bloggat på typ en vecka men jag har verkligen inte haft tid!
Ser nu på tv och ska snart träna på engelska glosorna en gång till.
Funderar på att fixa naglarna men vet inte om jag orkar men får se om jag har tid också:)
Imorgon ska  jag rida igen :) Jag ska nog ta med min kamera och ta lite kort på
dom söta hästarna men får se :) Jag länktar skit mycket till sommarlovet som är om
66-65 dagar kvar !!! En dag efter skolavslutningen ska jag och min fina familj åka till Turkiet:D
Skit vad jag kommer att äta mycket glass och sånt där !!!
Imorgon bloggar nog matilda :)

Läs också min egna blogg http://elinmilllbert.blogg.se/ :)



Läxor suger!

Adiós !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0