Grattis min 1 åring!

Vill börja detta inlägg men ett stort grattis till min hund Roxy som fyller 1 år idag :) När alla idag var hemma
så fick Roxy några presenter som bestog av

  • En pip leksak
  • Rosa bajs påsar
  • kopel
  • GODIS

hahah bajspåsarna valde jag ;) Idag på Viksjö Bibliotek så lånade jag Tillsammans 3 men nu är den utläst :(
Den var skit bra men får låna någon  annan bok imorgon eller någon annan dag ;)
Imorgon har vi prov i No Men vi slutar klockan 13.45 för vi har ingen matte :)
På fredag ska jag och Matilda kanske åka till stan och shoppa :D Och på lördag ska jag bowla med
vänner och familj och sedan ska de komma och äta här också :) Nu sitter jag i min fotölj och tuggar tuggumi
och lyssnar på mucik och chattar med kompisar :)
Imorgon hoppas jag att Matilda bloggar annar så bloggar jag kanske igen men vet ;)

Byee <333







Så sitter jag just nu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0