Nice helg me Elin ☺ | Fotbollsträning tre timmar...


Tjaaatja !
Jag å Elin hade det skitbra igår i Kista :)
Vi åkte dit me buss å hämtade ut biljetterna först :)
Gick sen runt å shoppade lite å hittade mkt rea ! <33
Allt jag köpte va på rea ;p

Filmen va såklart asgrym o.O I am Number four som jag redan berättat.

Elin sov ju över så igår kväll hoppade vi studsmatta å tog bilder. Imorse oxå ;)
Ska visa dom ☻

Idag hade jag oxå fotbollsträning. Jimmy körde slut på oss, hahaa xD
Den började 12 å slutade drygt 3.
Plus att det var ashett å stekande sol lixom.. :/
Kom hem å var helt snurrig :$
Fast typ inte nu iaf ;)

 










Det var bara nåra :D

Men hejdå på er ♥ Ska kolla på film me familjen nu..


Kommentarer
Postat av: FRIDA ♥

Frågestund på bloggen!

2011-04-18 @ 12:26:09
URL: http://staayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0