Påsklovet roligt, men nu äre slut... :(

Tjoo, nu ere Matilda som bloggar, de va ett tag sen ^^)
Jaa, Påsklovet är tyvärr slut *snyft* :'(
Men de va bra iaf ;D
Förra veckan va ja mest hemma elr me kompisar å så.. Men i torsdags gick faktiskt ja, frida, emelie L å emelie J påskkärringar.. För att få godis förstås å för att vinna tävlingen som Jimmy startade. Dom som var snyggast vinner en heeel säck me DVD filmer å nåt meer :) Men vet inte vem som vunnt ;P
Måste bara säga att vi fick faktiskt ihop 5,6 kg godis :O Inte dåligt iaf ;)

Jag har varit hos mormor å mofar å farmaor å farfar i helgen. Fick typ ännu mer godis dåe ;)

Idag, sista dan på lovet, åkte jag, Elin, min familj å brorsornas kompisar m.m till Görveln. Vi hade skojj å spela fotboll å kasta frisbee å såna grejer. Alexanders boll åkte i sjön så jag gick ut ända dit bollen var å tog upp den. Fick vatten ända upp te shortsen O.O Det var iskallt å jag fick tiep kramp ! :O
Jag å Elin hade tagit me oss bikini så vi la oss å sola vid vattnet tills vi var stekheta ;) sen tog vi faktiskt årets första dopp !! Jaodu, det var iiiiskallt! :DD Men de va roligt ;P
När vi kom hem satte ja mej å sola på altanen ;)



Bild från Görveln ;D



Frisbee ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0