Skojjig dag med Fisen :D

Chaaaa bloggen ! xD
Nu sitter jag i Sofias säng och ska blogga lite snabbt :P
Jag och hon har varit i Stocksund (där jag bodde när jag var liten) å kollat på hennes syrras cup =)
Alla husen där e så häääääär stora o.O Loooovar ! Värsta snobbstället tiep ;)
Vi såg ett stooort snyggt, modernt vitt hus å så hoppade det nåra snobbungar i en stor snobbstudsmatta på en stooor snobbtomt :/ Hahaaa :D Allt e snobbsaker

Ajaa ♥ Vi har haft en skojig dag och kollade nyss klart på en film på trean ;)
Den var cool B)

Zappar lite nu men vet nt när vi ska soova :) Hahaa

Good night everybody ☻


Kommentarer
Postat av: Fisen

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahah!



Du sover ju nu!

2011-04-10 @ 09:13:22
URL: http://sofiasoderbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0