Stressig vecka, sorry ! :(

Äntligen kan jag blogga ! :)
Jag har seriöst nt kunnat blogga den här veckan o.O
Jag har haft tre prov och annat, såå, jaa ni fattar, stressigt lixom :|
Men nu kan jag blogga :D

Jag har haft fotboll hela veckan tiep å skulle haft det idag men e hemma å vilar :(
Vi ska ha löparträning men jag ska nt va me för jag har tiep brutit elr fått en spricka i mitt revben :'(
Vi har en viktig match imorrn ( träningsmatch men ajaa ) å då mååste mitt revben läka :0
Fast jag har haft ont i 2 veckor och just nu värker det D: dööötrist >:(

Men just nu ligger jag i sängen med en mysig pyjamas :I
Fast det är för jag är jättetrött :$ Och förkyld :(
Jag hoppas jag är bättre imorgon så att jag kan spela match :S

I helgen hade jag å Elin en skojjig helg xD
Vi var i centrum i lördags och stan i söndags ;)
Jag shoppade ganska mycket :p
Och jag sov över hos Elin i lördags. Vi kollade på vääääärldens läskigaste skräckfilm D:
Jag looooovar !!!! Jag kan inte ens uttala namnet (nt för jag kmr ihåg det men ändåå)
Om jag hittar namnet ska jag lägga ut bild :S

Jag ska tiep lägga mejj tidigt ikväll för ja e såå trött :/
 
Au revoir<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0