Sofia Söderbom idag :)

Heeej !

Idag är det lördag alltså min elins dag :) jag vacknade kanske kl 8 men sedan somnade om till halv 9:)
Jag satte på tv:en och villade till 9 och sen så gick jag upp åt frukost och satte mig vid datan:)
Nu är klockan halv 11 och jag har duscat och fixat mig lite för klockan 12 scka jag vara hos Sofia :D
Vi ska typ dra till centrum och ha lite jul tsm ;) Vad ska ni göra idag? Juste Caroline sitter nu på ett plan
påväg till USA !!!! Så himla lyksigt !  HOn ska vara där i 2 veckor! åååå vill vara Carro nu!:)
Men om 9 dagar ska jag och Sofia Söderbom åka på krysning! :D Det ska ockkså bli himla kul !
Bloggar mer ikväll eller på dagen :)



Hahahha här är jag i Fiju (Rotuma) Visst är jag fin (höhö)

Byee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0