Bullar är gott!

Tjingeling Elin här!

Idag började jag med Spanska :/ Sedan efter Spanskan så hade vi 50 minuters rast:D Efter det så hade vi SO och på SO:n var det en skit kul lekition :) Vi skulle lösa en gåta :) Sedan var det lunch det blev bloddpuding:)
Sedan var det matte och sen idrott:) Jag slutade efter idrotten men halva klassen skulle gå på SV :)
När jag vänade på bussen så kom den inte så fick typ vänta mer än 30 minuter :( Kom hem halv 3 typ och satte mig vid datan och tv.n ^^ Kl halv 5 skulle mamma komma och skjutsa mig till riddningen:) Nu när jag ha komit hem så satte jag mig vid datan igen och bloggade :) Nu ska jag se på "Sveriges värsta bilförare" ;) Med bullar och MER festis som pappa kom hem med:)
Ses imorgon alla underbara läsare<3



Här är min gulliga Roxy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0