Charader är skojjigast i världen !

Nu äre tisdag igen !
Och det är Matilda som bloggar :D

Idag är det andra dagen i den nya klassen.
Det är bra, jag har många kompisar där. Men jag saknar kompisarna i gamla klassen :( Iallafall vissa.
Men det är bra nu såklart ^^)

Efter skolan var jag med mina kompisar Ebba, Frida W, Frida E, Sofie & Sara N.
Vi gick hem till Sara och hade skitskojj ! ♥
Vi körde charader och skrattade tills vi hade ont i magen av alla konstiga grejer man skulle göra<33

Det var grymt roligt men jag var tvungen att gå hem halv fem för jag skulle äta middag med kusinerna.
Nu sitter jag hemma vid datan och kmr antagligen vara uppe ganska länge eftersom vi börjar 10 i 10 imorrn xD

Byee♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0