Sportlov!!!

Yeeeah!
Äntligen är det efterlängtade sportlovet här!
Men vi ska till fjällen. Med mina småbrorsors kompisar typ så jag får väl hoppas att det blir kul :/
Och vi ska bara åka snowboard typ en dag (!) o.O Jag vill jue åka meeer...
Men vi ska åka skoter och vi får åka snowracer efter xD Det blir kul... Hehee ^^)

Fast jag kommer typ inte kunna blogga :( Men ska försöka på pappas jobbdata och mobben ♥
Vi ska till nåt ställe i närheten av Helax (?) så det kommer vara fint fjäll där så jag ska försöka ladda upp några bilder från mobben till fejjan :) Hoppas internet funkar...
Annars får Elin blogga varje dag om hon pallar.. ♥

Ikväll ska jag kolla på Vampire Diaries igen :D
Läängtar!!

Kramiisar Matilda ♥



Inte jag ☻



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0