Sry !

Matilda här :*
Jag är jätteledsen att jag inte bloggat. Jag har varit i fjällen i fyra dar så jag har inte kunnat :/

Men det var jättekul i Vemdalen :D Jag åker snowboard ofc :) och jag åker i svarta backar x)
Jag har oxå åkt mkt i skogen och off pist som är mina favoriter när det gäller snowboarding ^^)
Vi var ju där med mina kusiner så då blev det ännu roligare.
I lördags gick vi på After Ski och lyssnade på ett band som sjöng och spelade :)) De var riktigt bra.

Nu mår jag dåligt :( Jag har jättetont i nacken eftersom jag råkade landa på huvet när jag åkte i skogen -.- KLUMPIGT om man säger så :/
Ont i huvudet har jag oxåå... Känns som jag har feber.. :( Undrar om jag kmr till skolan imorrn :/

Men ajaa, ska inte vara dyster nu.
Byee.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0