Härlig vecka ^^)

Hallojsan, Matilda här ;D

Jag vill bara börja med att säga att jag har haft en bra vecka x)
Vi har varit låångt upp i norr och åkt skoter och jag fick t.o.m köra ;P
Jag körde nästan 50 km/h o.O

Vi har oxå sett Norrsken ! Det var ashäftigt ! O.O
Det såg ut som det dansade på himlen ! Verkligen coolt :O



Den här bilden har inte vi tagit för det blev inga bra bilder tyvärr :/
Jag kanske laddar upp nån bild på mig å skotern senare :)


Vi åkte hem idag och resan tog typ 8 timmar.
Det var tråkigt men det är skönt att vara hemma ;)
Vi kollade på Independence Day  nu på kvällen.
Den var jättebra ! xD
Den är från skaparna av Day  After Tomorrow  och 2012  som oxå är katastrof-filmer.




Imorgon fyller jag 13 år!
Det blir skoj xD
Jag ska shoppa å sen ska jag äta middag med mina kusiner på kvällen <3

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0