Krysningen helt lyckad :D

Heeeej bloggen Elin här :)

Jag har ju varit på krysning med Sofia och hennes syster & mormor & 3 kusiner & faster elr moster :D
Det var ass kul ska berätta nu vad vi gjorde:)

Måndagen:
Vi gick på båsten halv 6. Båten gick 6. Kl 7 så åt vi middag bufe typ världens godaste mat!
Sen typ gick vi på någon frågesport där man kunde vinna priser:) Efter det så gick vi till tax-freen och handlade godis;) Sen så kollade vi på någon trollkar som trollade fram 5 fåglar och en papergoja:0 Han var ass cool! Vi satt ganska långt fram och så kom han till mig och tog min hand och ville typ att jag skulle hjälpa han med ett trik så jag kom upp på den stora scenen och alla glode på mig det va skit pinsamt men aja;) Jag hjälpte till med att hålla en duk och så började bordet sväva:0 Fattade inte vad han gjorde?! Men sen så köpte vi en ville viking drink ;) Eller jag fick en av Sofias mormor:) Sen typ vid jag vet inte men efter det så gick vi och la oss :) Men kunde typ inte sova för det brumade skit mycket :(

Tisdagen:
Nu när vi vacknade så va vi i Mariahamn och vi gick upp och åt en mycket goooood frukost:) Sen typ chillade vi typ och sendan gick vi på tipsrunda;) Sen typ gick vi till tax-freen igen och jag köpte converse ljus rosa för 399 :D
 

Så ser dom ut :D

Sofia köpte också fast Röda tror jag :) Men sen åt vi lunch och sen så gick vi på godisbingo men fick inte bingo:(
Men alla fick lite små saker illafall men inget jag villa ha så gav dom till Anna när jag kom hem. Sedan ca halv 4 så va vi framme och kom hem typ vid 5 :)

Så såg ungefär resan ut :)
Jag och Sofia har planerat att åka på Grönan till Sommar så nu får jag länkta till det fast det är typ 100 år ditt:/
Bilder kommer senare så snart som möjligt men hare så bra:) <3 !

Byee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0