Tonåring idag ;P

Tjoo alla bloggläsare !
Nu är det 13-åriga Matilda som bloggar här ^^)
Dagen har varit perfect !
Väcktes med frukost på sängen och fick bl.a en kamera som är goseröd ;D
Åkte sen å shoppade i Täby Centrum.
Och har tagit bilder med min nya kamera ! :D
Och på bilderna har jag mina nye snygge kläder o.O



Min nya kjol x) ( Prislappen... Hehe :o )



Mina nya blåa jeans och min ( gaah..! Vad heter färgen? ) cardigan ☻





Och till slut nyduschade jag med nya jeanstights och midjetröja ;)
( Det står "Running Wild" på den )


Nu är mina kusiner här och vi har ätit en mumsig middag som mamma gjort ;D
Snart blir det glasstårta *SLURP*

Imorgon börjar skolan igen -.-
Hoppas det blir bra ♥

Kramis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0