5-0 ! Good job sizes.. :D

Jaa.. Matilda här ännu en gång å det e jag som skrev de senaste inläggen oxa ;D Hahhaa glömde skriva de...

Men ajaa, vi vann mot de små glinen me 5-0 idaag ;D Jaa, vi körde faktiskt mot 99:or idag :/ Men dom får skylla sig själva som hoppar upp å kör mot 98:or -.- nt vårt problem att dom flyger iväg när man petar på dom ;) å vi fick måånga frisparkar emot oss o.O Jimmy blev nöjd me det iaf.. Jag orsakade dom flesta, HEHE xD Men första målet som kom i dom typ 5 första minuterna gjorde faktiskt jag assisten till :O Jag spelar ju innerback men jag gick upp och bröt och passa den te Jojo som gjorde måål ! o.O *STOLT* Hahaa x)
Men nog snackat om fotboll... Fast jag lever ju för det so what evaah :S ( Imorgon äre träning å längtar redan )
Efter vår match stanna vi å kolla när killarna 99 från Fc spela match mot AIK:s 98:or. När jag drog i andra halvlek ledde dom me 2-0 :D



Imorgon ska jag, Ebba, Frida å Ida te typ Baset elläh Görvelnsbadet typ .. Sola å kanske bada B-) Om de e varmt såklart ;D Vi ska ta me lunch å äta där tror jag ^^)



Niice me ingen skoola imorrn :) Chill såklart.. :D

Tjobree.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0