Bloggen hacka -.- Sry...

Tjoo matilda här igen ! ^^)
Jaa, bloggen hacka så man kunde inte se inläggen på startsidan men ja fixade de ;D

Igår när vi hade typ studiedag så var ju jag Ebba å Frida på Baset ^^) Det var asvarmt ! O.O Man blev ju svettig på direkten :/ Men jag badade faktiskt :D Twice hehee ;) Det var sköönt ♥
Sen vare fotbollsträning som jag typ längta te hela dan :D Fast vi var flummiga å dåliga så Jimmy blev nt så nöjd :/ Vi fick springa korset tre gånger :( men whatevaah ;D

Idag vare ju skola igen :) Det va skönt å träffa friendsen again ^^D
Å vi körde fotboll på gympan så det blev jöh extra plus ☻

Jag skrev lixom typ klart min uppsats idag :D Superglad men måste renskriva på dataan oxa :/ Vi ska lämna in den nästa torsdag å jag skriver om USA ofc C:

Men tjarrå☺

 
My sweet neckless ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0