Disco å sol B)

Jaa.. Discot igår va suuuper ! :D
Vi dansade på som bara den såklart ;) Måånga killar där oså ;)

Men imorse gick jag upp halv åtta för ja skulle va ledare för massa småknattar som nt lyssnar och plockar upp pluppar och tycker de e jätteskojj me konstgräs -.-' En liten plåga kan man typ säga :/

Efter de åkte jag Ebba, Frida å Ida till Baset :) Det tog lång tid innan vi kom dit eftersom vi kollade ALLA bad på vägen dit ;) Vi låg å solade i typ 2 timmar å när JAG ville bada låg det en ORM på strandkanten O.O Gissa vad jag skrek ! Alla andra rusade upp å lämna mej ensam vid ormen så jag hoppa upp på en bänk å skrek istället ^^) Jaaarrå :O
Å sen hitta Ebba en groda som hon tkte de va skojjigt å leka med ;D jag å frida tkte den va äääcklig o.O

Ikväll har vi grillat och vi grillade marsmellows :D Eftersom mamma e i Tallin nu så vare bara jag, pappa å brorsorna :) Sen började vi kolla på hajen 2 men jag tkte den va så tråååkig att jag satte mejj vid datan istället ^^)

Imorgon äre match å e skiiittaggad!!! B-)


Två bilder från när vi var å gick längs typ djurgårdskanalen


Bild på fina ebba innan Discot på träffen ;) Kattighaaste ♥


Jaag innan Discot ^^)



frida, ebba å jag ☻ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0