FC vi äääger !!

Lagmvof+ -pStatus
FC Järfälla 5 5 0 0 34 - 1 15  
Spånga IS FK 5 4 0 1 15 - 6 12  
IF Brommapojkarna 3 4 3 0 1 14 - 5 9  
Bollstanäs SK 5 1 1 3 10 - 7 4  
Ängby IF 4 5 1 1 3 9 - 15 4  
Karlbergs BK 5 1 0 4 2 - 23 3  
Sollentuna Fotboll IF 2 5 1 0 4 3 - 30 3



Jaaa, nu äre Matilda som bloggar här ^^)
Som ni ser leder vi vår serie stooort !!
Jupp :D vi vann vår match idag me 11-0 :D
å jag gjorde måål ;P volly me vänsterdojan och på bortesta stolpen in i mååål :D Glaad :)
Skojj å vinna hela tiden ;)
men aa, vi leder i målskillnad me jättemkt och i poäng leder vi oxå :) Vi har nt förlorat elr spelat nån match oavgjord :D

Vi har en match kvar i nu på våren å de e mot BP :/ Vi kmr nog vinna men man kan aldrig veta säkert .... <3
Men hoppas på det ^^D

Ajjaa, det blev bara fotboll nu men det e dåe jag pallar skriva :)
Men för att säga nåt annat ... så ska jag springa mini maran imorrn. Hoppas det går braa :)
Ikväll ska vi bort te Nacka å äta middag å sånt.. För å nt bli alldeles uttråkad ska jag ta me skateboarden å skatea litee :D



Sen blirre å kolla på Champions Leage-finalen med Barca i spetsen !
Kom igen FC... Barcelona ^^)



Men tjarrå <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0