Gosh lessen att ja nt bloggat !

Tjaa de va ett tag sen ;) !
Först; sry att ja nt bloggat på typ.. jättelänge ! Jag har faktiskt lixom nt pallat :/ De tar sån tid å bla bla bla.... Jag kmr nt blogga så ofta längre tror ja men bloggen kmr finnas kvar :) Men bara så ni vet.. :/

Ajaa, veckan som gått har gått skiiitsnabbt! Typ aaaa, bara flugit iväg  o.O
Igår vare löpträning å vi sprang 4,5 kilometer :) Andra varvet tog Jimmy tid så jag sprang nästan 2,5 km på typ 12 minuter.. Bra för att ha ont i revbenet ;)
 
Nu äre fredag igen å om typ 5 timmar äre disco i viksjöskolan :D Ska bli kul å såå... Men fösrt ska jag te Ebba å vi ska fixa oss i timmaaaar ! :D

C yaaah sometimes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0